Diversitate & incluziune


La PepsiCo, recunoaștem faptul că sprijinirea diversității și a incluziunii nu este doar ceea ce trebuie făcut, ci este cel mai potrivit lucru pentru afacerea noastră. Acest angajament este imprimat în valorile noastre și în filozofia după care ne ghidăm, Winning with Purpose, viziune care recunoaște că suntem puternici când integrăm toate aspectele umanității în toate operațiunile de business. Asta înseamnă atât construirea unui loc de muncă mai divers, incluziv, cât și promovarea a ceea ce numim implicare curajoasă în compania noastră și în comunitățile pe care le deservim.

Angajamentul PepsiCo față de diversitate și implicare prinde viață în Raportul de Diversitate pentru 2018: Poziția PepsiCo. Raportul evidențiază exemple și inițiative care promovează diversitatea.

PepsiCo supports Diversity and Engagement in Workplace

Ne-am angajat să creștem diversitatea și ne-am stabilit un obiectiv global de a atinge paritatea de gen în rolurile de conducere, până în 2025.

Progres la PepsiCo >
Celebrating our History - Man Giving Presentation

PepsiCo are o moștenire puternică de lider în domeniul diversității, începând din anii 1940, ca pionier în angajarea vânzătorilor afro-americani, în anii '50 fiind printre primele companii importante care au avut o femeie în consiliul de administrație și în anii '80, ca avangardă a marketingului multicultural. Prin perspectivele, experiențele și mediile lor diferite, oamenii noștri se bazează pe această moștenire și ne creează viitorul în cele peste 200 de țări și teritorii în care operăm. Din 2016, ne-am asumat angajamente externe în ceea ce privește paritatea de gen, echitatea salarială și prosperitatea pentru toate comunitățile noastre și, în fiecare an, continuăm să sărbătorim campionii noștri în domeniul diversității și incluziunii cu premiile Harvey C. Russell și Steve Reinemund.

Increasing Diverse Representation - Group of Women Employees

PepsiCo valorifică diversitatea și implicarea ca un avantaj comercial competitiv care alimentează inovația, ne întărește reputația și încurajează implicarea cu angajații și membrii comunităților în care facem afaceri. Ne străduim să îmbunătățim atragerea, reținerea și avansarea talentelor globale și diverse, pentru a ne asigura că susținem un grup de talente de calibru și ne-am stabilit o țintă pentru a atinge paritatea de gen în rolurile de conducere până în 2025.

Pentru a ne ghida în această călătorie, PepsiCo este un susținător al Principiilor Națiunilor Unite legate de Încurajare a Independenței în rândul Femeilor - Egalitatea înseamnă business. Principiile oferă o perspectivă pentru companii asupra încurajării independenței femeilor la locul de muncă, în piață și în comunitate.

De asemenea, suntem mândri că facem parte din Catalyst, CEO ai Campionilor Schimbării. Acest grup include mai mult de 50 de CEO de profil înalt, care se angajează public să promoveze mai multe femei și femei de culoare în funcții de conducere superioare și în consiliile lor de administrație.

Catalyst CEO Campionii Schimbării
Empowering Courageous Engagement - Woman Speaking at Podium

La PepsiCo îi încurajăm pe angajații noștri să se implice curajos și să stimuleze schimbarea. Fie că te ridici și vorbești, îți exprimi opinii sau experiențe sau creezi un mediu propice dialogului.

Angajații noștri sunt invitați să participe la grupuri de resurse ale angajaților (ERG-uri) pentru a contribui la stimularea unei culturi a diversității, incluziunii și implicării. Susținem eforturile lor colective spunându-le povestea, incluzând prin evenimente, precum sărbătorirea Zilei Internaționale a Femeii prin Rețeaua noastră de incluziune a femeilor, evenimente în jurul lunii Mândriei conduse de EQUAL, grupul nostru pentru angajați și aliați LGBT +, până la munca inspirațională a grupului MOSAIC, pentru angajații negri, prin sărbătorirea evenimentelor ca Ziua lui Dr. Martin Luther King Jr. și Black History Month din SUA.

Ne-am asumat, de asemenea, misiunea de a acționa a CEO-ului nostru, care susține un loc de muncă mai incluziv pentru angajați, comunități și societate în general.

CEO Action Pledge
Investing in Our Communities - La Linea Rosa - Pink Line

PepsiCo este partener al Fundației PepsiCo cu scopul de a sprijini inițiativele de mediu, educaționale și nutriționale în vederea încurajării prosperității în comunitățile din apropierea zonelor în care locuiesc și lucrează angajații noștri. Eforturile noastre includ proiectul de a investi 100 milioane USD în inițiative de care vor beneficia cel puțin 12,5 milioane de femei și fete din întreaga lume până în 2025, concentrându-ne pe sprijinirea a 1,5 milioane de tinere să obțină o educație și să aibă succes la locul de muncă.

Un aspect important al activității Fundației este oferirea de formare profesională și servicii de sprijin care permit femeilor și fetelor să își poată crește potențialul de câștig, ceea ce aduce beneficii nu doar femeilor, ci și familiilor și comunităților locale. Ne concentrăm în special pe inițiativele care sprijină femeile în agricultură, incluzând prin efortul nostru inovator de a reduce discriminarea în agricultură, ajutând fermierele să aibă acces la aceleași resurse ca și bărbații.

HP-Carousel_2220x1249

PepsiCo a fost construit pe baza faptului că noi prosperăm datorită diversității noastre și putem lua măsuri împreună pentru a avansa către un loc de muncă și o lume mai unite, echitabile și incluzive. Anul trecut, PepsiCo a anunțat inițiativa noastră pentru obținerea egalității rasiale (REJ) - investind peste 500 de milioane de dolari în următorii cinci ani, cu accent pe trei piloni: oameni, business și comunități. Pentru oameni, ne concentrăm pe creșterea reprezentării de culoare și hispanice la PepsiCo prin recrutare, educație, stagii și ucenicii. Pentru companii, ne folosim de importanța și influența noastră, la nivelul furnizorilor și partenerilor strategici, pentru a spori reprezentarea de culoare și hispanică și a încuraja voci diverse. Și pentru comunitățile noastre, lucrăm pentru a stimula schimbările pe termen lung, abordând barierele sistemice din calea oportunităților economice și promovând abilitarea economică a americanilor de culoare și hispanici.

Inițiativa Afro-Americană

Inițiativa afro-americană pentru obținerea egalității rasiale în PepsiCo este o investiție de peste 400 de milioane de dolari pe parcursul a cinci ani pentru a sprijini afacerile și comunitățile de culoare și pentru a spori reprezentarea de culoare la PepsiCo. Aflați mai multe despre Inițiativa noastră afro-americană pentru obținerea egalității rasiale și despre abordarea noastră referitoare la oameni, business și comunitate.

Inițiativa Hispanică

Inițiativa hispanică pentru obținerea egalității rasiale în PepsiCo este o investiție de 172 milioane dolari pe parcursul a cinci ani pentru a aborda problemele inegalității și a crea oportunități pentru hispanicii din forța noastră de muncă, lanțul de aprovizionare și comunitățile noastre. Această investiție se adaugă adițional bugetului nostru din 2023 de 224 milioane dolari cu furnizorii hispanici. Aflați mai multe despre Inițiativa noastră hispanică pentru obținerea egalității rasiale.

POVEȘTILE NOASTRE


ÎN ONOAREA LUI HARVEY C. RUSSELL

Harvey C. Russell a fost membru al primului departament de vânzare format complet din afro-americani, creat în 1947 pentru a vinde Pepsi comunității afro-americane. În 1962, a făcut istorie la PepsiCo când a fost numit vicepreședinte, devenind primul director de culoare al unei mari corporații multinaționale din SUA.

Pentru a onora moștenirea lui Harvey referitoare la incluziune ca motor al succesului în afaceri, PepsiCo a înființat Premiul Global pentru Incluziune Harvey C. Russell în 2003 pentru a recunoaște angajații care ating performanțe în susținerea eforturilor companiei în materie de diversitate.

HarveyCRusselGroupShot
PepsiCo supports Veterans with Rolling Remembrance

O MOȘTENIRE A ANGAJĂRII VETERANILOR

În Statele Unite, Valor, unul dintre grupurile noastre de resurse ale angajaților de la PepsiCo, sprijină veteranii, armata și familiile acestora în timp ce fac tranziția de la armată la forța de muncă civilă. În fiecare lună mai, în cinstea sărbătorii Memorial Day, șoferii de camioane PepsiCo aduc un omagiu veteranilor de război ai națiunii (și ai companiei) cu „Rolling Remembrance”, o călătorie de 5.400 de mile de la California la New York pentru a transporta un steag american care a fost arborat la un moment dat într-o misiune militară americană de luptă.

DIVERSITATEA FURNIZORILOR: CONDUCEM PRIN EXEMPLU

Din 1982, PepsiCo s-a angajat să sprijine dezvoltarea și creșterea furnizorilor minoritari promovând aprovizionarea cu bunuri și servicii dintr-o bază diversă de furnizori. Accentul nostru este de a dezvolta relații sustenabil pe termen lung cu societăți deținute de membri ai minorităților, deținute de femei sau membri LGBT + (M / WBE-uri), care adaugă valoare, oferă inovație și aduc îmbunătățiri continue lanțului nostru de aprovizionare.

 

 

Supplier Diversity - Women Accepting Award
Women With Purpose - Latin America - Group Photo

„Women with Purpose” ÎN AMERICA LATINĂ

În 2017, PepsiCo a investit 1,5 milioane USD pentru a lansa „Women with Purpose”, un program de sprijinire a cel puțin 10.000 de femei din America Latină, prin care se oferă oportunități de educație, antreprenoriat și angajare pentru acestea. În următorii cinci ani, PepsiCo America Latină, în parteneriat cu FUNDES America Latină, va oferi formare profesională și va căuta să integreze femeile în lanțurile valorice locale, ca angajați sau antreprenori. Programul va sprijini 10.000 de femei din Argentina, Brazilia, Mexic, Columbia și Republica Dominicană.

SĂRBĂTORIM ABILITĂȚILE DIFERITE

Pe piețele din întreaga lume, PepsiCo se angajează să ofere persoanelor cu dizabilități oportunități egale. În Columbia, de exemplu, PepsiCo a implementat „Creștem împreună, o călătorie cu echipa noastră cu deficiențe de auz”, un program inovator dezvoltat cu ajutorul a 40 de angajați cu deficiențe de auz care au dezvoltat soluții pentru propriile nevoi, oferind în mod continuu cursuri de formare în limbajul semnelor, forumuri executive și noi parteneriate cu instituții care vor permite instruire, certificare și oportunități pentru angajații cu deficiențe de auz.

Disabilities - Enable Canada Team Photo
EqualPayDay

AGAJAMENTUL DE A OFERI SALARII ECHITABILE

PepsiCo are procese solide, de lungă durată, pentru gestionarea programelor de plată care asigură echitatea salarială între grupurile de angajați. Am sporit rigoarea proceselor noastre de revizuire a echității salariale, un obiectiv pentru realizarea echității salariale globale.

Obiectivul nostru este în conformitate cu declarația pe care am făcut-o în 2016, când am semnat Angajamentul pentru salarii egale de la Casa Albă. Ca parte a acestui angajament, ne-am stabilit un obiectiv de a implementa un proces complet, global, de revizuire anuală, pentru a sprijini echitatea salarială pentru femei. În calitate de companie Fortune 50, am considerat că este important să existe și vocea noastră în această conversație și să luăm o poziție de lider în ceea ce privește echitatea salarială.

Începând din 2023, am implementat acest proces în 71 de țări care reprezintă în mod colectiv peste 99% din populația noastră de salariați. Rezultatele noastre arată că, în această populație, femeile și bărbații sunt plătiți în limita a 1% unul față de celălalt, iar în SUA, asiaticii, afro-americanii și hispanicii sunt plătiți în limita a 1% față de cei care nu reprezintă minorități, după ce s-au ajustat datele statistice în funcție de factorii care influențează în mod legitim salariul, cum ar fi nivelul postului, locația geografică și evaluările de performanță.

Acest lucru ne dă încredere că eforturile noastre de a obține echitatea salarială produc rezultate bune. De asemenea, acumulăm informații despre modul în care putem propune echitatea salarială în fiecare țară unde suntem prezenți. În anii următori, vom continua acest proces și pe alte piețe.

 

SUSȚINEM COMUNITATEA LGBT+ PRIN PRODUSELE NOASTRE

PepsiCo are o lungă istorie în sprijinirea consumatorilor LGBT +. De exemplu, în 2015, PepsiCo și-a demonstrat angajamentul față de consumatorii LGBT + prin produsul Doritos, de culoarea curcubeului. Lansată pentru prima dată în America de Nord, inițiativa a fost adoptată de atunci atât în Mexic, cât și în Brazilia, fiecare inițiativă strângând fonduri pentru organizații non-profit, incluzând Proiectul It Gets Better, Fundación en Movimiento, Casa 1 și Cuenta Conmigo, Diversidad Sexual Incluyente AC. În acest sens, PepsiCo a susținut, de asemenea, comunitatea LGBT + prin campanii de social media, cu scopul implicării consumatorilor și prin sponsorizările paradelor locale Pride din întreaga lume.

Doritos Rainbow Packaging

În martie 2019, Campania pentru Drepturile Omului i-a acordat lui PepsiCo un scor perfect pentru inițiativele noastre LGBT + la locul de muncă și ne-a desemnat cel mai bun loc de muncă pentru egalitatea LGBTQ. Citiți mai multe aici.