PepsiCo investeste 13

Pepsi Max își provoacă fanii să gândească out of the box, în noua sa campanie de comunicare



Pepsi Max - gust surprinzător de bun, zero zahăr – și nici măcar nu trebuie să ne crezi pe noi. Dar, atunci când o spune Pinocchio fără să îi crească nasul, lucrurile trebuie să fie reale. Noua campanie Pepsi Max îi provoacă pe consumatori să gândească out of the box, printr-o ilustrare surprinzătoare a unui personaj iconic de desene animate, alături de care am crescut cu toții, indiferent de generație. Pinocchio, arhetip al mincinosului, spune în sfârșit adevărul: gustul Max are zero zahăr.


București, 1 martie 2021. Interesul pentru produsele low-sugar și sugar-free/no-sugar este tot mai accentuat în ultimii ani, în mod special pe piețele emergente, acolo unde trendurile în materie de consum sunt influențate într-o mare măsură de canalele media digitale. Consumatorii care optează pentru aceste variante sunt caracterizați de un stil de viață light, relaxat, dar totodată responsabil și își doresc să poată savura în continuare produse cu un gust la fel de bun.

Noua campanie marca Pepsi este construită tocmai în jurul atributelor diferențiatoare ale produsului său din categoria no-sugar: Pepsi Max își păstrează aroma chiar și în absența zahărului. Pentru a ilustra acest aspect, care poate părea greu de crezut, saltul creativ este făcut, în mod paradoxal, prin folosirea lui Pinocchio. Reabilitarea imaginată a personajului are loc în momentul în care acesta gustă Pepsi Max. Interogat fiind, singurul lucru adevărat pe care îl va spune este legat de autenticitatea gustului – „nu are zahăr deloc, și e la fel de gustos”.


Potențialul produsului Pepsi Max este explorat într-un mod surprinzător pentru fanii brandului, în noua campanie care se concentrează în jurul demitizării personajului Pinocchio, dar totodată foarte firesc dacă ne raportăm la principalele sale atribute – gustul max, zero zahăr.

Această provocare a fost primită cu entuziasm de echipele implicate, pentru că ne-a oferit tuturor ocazia de a revizita niște șabloane din copilărie, însă dintr-o perspectivă nouă, atipică.

Campania îndeamnă consumatorii să se îndepărteze de modelul gândirii de grup când vine vorba despre lumea înconjurătoare și să facă alegeri conștiente, critice, bazate pe fapte, renunțând, fie și pentru o clipă, la pilotul automat – o capcană în care este ușor să cădem în ziua de astăzi, fiind asaltați de informații, mai mult sau mai puțin adevărate, din toate direcțiile. Dincolo de componenta informativă, execuția creativă se remarcă prin umor și poziționează Pepsi Max în categoria rebelilor din marea familie Pepsi”, a spus Delia Corniciuc Senior Marketing Manager Beverages Romania.


Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 70 miliarde dolari venit net în 2020, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 23 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului “Câștigă cu sens” care reflectă ambiția noastră de a câștiga în mod sustenabil un loc în piață și înglobează sensul în toate aspectele de business. Pentru mai multe informații accesați www.pepsico.com